Tråd: Yoghurt
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 21:30   #5
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yoghurt

Det er ganske mye sukker i yoghurt, men jeg tenker at det er greit alikevel. Jeg jobber i barnehage og det er mange unger som spiser litt yoghurt til frokost. Vi oppfordrer barna til å spise litt brød i tillegg og de fleste gjør det og de som ikke gjør det spiser ikke brødet uansett og da er det bedre å ha litt yoghurt i magen enn ingenting.

Jeg har brukt å sende med frøkna her litt havregryn og rosiner hun kan ha oppi yoghurten sin og det er stas. Det er klart, hvis man har barn som nekter å spise noe annet hvis de får yoghurt så kan man kanskje begrense det litt, men om man har barn som spiser variert og godt så er det ikke et problem. Det er masse sunne ting i yoghurt også.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat