Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 21:09   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontrollerer du kvitteringen når du handler mat?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg gjør fortløpende overslag, og kjører kontroll om beløpet avviker fra det jeg har anslått. Ellers ikke, småpenger bryr jeg meg ikke om, hverken den ene eller andre veien.

Det gjør som regel jeg også, men om jeg handler MYE, sånn typisk ukeshandel, tar jeg med kvitteringen. Litt for mye å holde styr på i hodet. Og det er VELDIG ofte feil ja.

Jeg betalte 800,- kroner for mye på en butikk en gang. Sykt at jeg ikke oppdaget det før jeg var kommet hjem (hadde heldigvis kvitteringen), jeg handlet så mye at jeg faktisk ikke merket det. Ringte ned og fikk komme og hente pengene, heldigvis. De hadde slått inn 10 stykker eller noe sånt, av noe jeg hadde kjøpt 1 stk av.