Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 11:35   #58
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Frittgående barn"

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Kan jeg spørre hvor langt det er til og fra skolen hos dere? Og hun går i 2 klasse?

Det er vel rett i underkant av 1 km. Hun må i tillegg krysse den mest trafikerte gata i byen, og selv om det er lysregulering, er jeg veldig bekymret. Hun ble nesten overkjørt i et gangfelt nær lokalsykehuset, pensjonisten i bilen så ingenting tydeligvis, så faren fikk akkurat tak i hetta på genseren hennes, og klarte å dra henne til seg akkurat i tide. Og, ja, vi tok nr. på bilen og anmeldte.

Jeg har sagt til henne at når snøen forsvinner (som er nå *kremt*) skal vi øve, hun kan gå halve veien, vi kan komme i møte osv. så det er vel kanskje på tide å begynne. Det har i tillegg vært en epiosode her i byen hvor en bil forsøkte å dra noen skolejenter (og disse gikk parvis!) inn i bilen. Vet ikke om politiet fant gjerningspersonene, men sånt er dritskummelt, synes jeg. *pyse*

Men jeg ser at flere fra klassen hennes får gå alene, og det har de gjort helt fra første klasse.

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 28-04-11 kl 11:41.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat