Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 09:10   #3
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Gleder meg til bilder av prosjektene dine!

Vi fjernet en kjempesvær tuija i høst så nå har jeg fått et bed med mye mer lys en før. Her har jeg fjernet et par rosespireaer. Planen er å erstatte de med planter som ikke blir så store.

Vi har i tillegg fjernet dukkestua (som ungene vokser fra og ikke bruker) og planen er å utvide garasjen med en redskapsbod i bakkant. Vi deler garasje med naboen så det blir et fellesprosjekt. Deilig med stor bod til hageutstyr og hagemøbler samt sykler! Foran den nye boden blir det nok muligheter for å plante litt - sannsynligvis klematis. Vi skal male huset og bytte verandarekkverk i løpet av våren/sommeren også så de helt store hageprosjektene rekker vi nok ikke.

Minstemor og jeg sådde forresten solsikker i går

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat