Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 20:04   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legalisering av narkotika?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

. Men det er vel liten tvil om at de harde stoffene er
a) svært vanedannende, og raskt
b) sosialt hemmende (vanskelig å være i arbeid osv.)
c) svært fysisk skadelig etter relativt kort tids bruk.

Cannabis kan neppe klassifiseres som et hardt narkotisk stoff, og debatten om det bør legaliseres er, som du sier, en helt annen.

Det er liksom der jeg også er... Men samtidig så er jo de harde narkotiska stoffene der, og problemene knyttet til dem blir ikke akkurat mindre etter som tiden går! Så hvilken linje skal man velge for å løse det problemet??

Det dukker jo stadig opp flere og flere narkotiske stoffer på markedet, og alt som er ulovlig er jo i perioder av livet ekstra spennende....

Itte vet je, men jeg skulle ønske jeg hadde fasiten. Og jeg håper alle som svarer skriver HVORFOR de er for og mot. Kjempeinteressant diskusjon synes jeg. Men det er vel neppe noen bombe, siden jeg laget tråden