Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 14:54   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cuba med barneskolebarn, er det ok?

Ja, rom til tre må vi ha. Jeg vil heller ikke sove uten Høvdingen en hel sommer, og den lange slampen vil nok ikke sette pris på å bli satt bort på eget rom. Hvis de ikke har dør i mellom da. Jeg er allergisk mot slike all inklusive-steder, men jeg ser av litt googling at det går an å leie leiligheter. Problemet da er visst at utenfor byene er det vanskelig å handle, siden alle dyrker maten sin på egne parseller. Å gjøre litt av begge deler går jo kanskje an.

Har du litt linker fra din research, Candy? Jeg tror ikke det blir aktuelt før om 2 år, siden jeg har planer for neste sommer (nesten) i boks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat