Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 14:03   #88
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo uten for mye fett?

Okei den er grei, jeg tar det til meg altså. Men når det gjelder hva veganere spiser så er det jo veldig individuelt. Noen er jo også raw og spiser ikke soya eller ferdigmat. Jeg gjør begge deler, men jeg er ganske fersk også, og "trenger" kjøtterstatninger (laget nettopp fantastisk "bacon" av tofu, smakte skremmende likt vanlig bacon). Men jeg bruker for det meste Viana-produkter som er økologiske og Fairtrade. Dessuten veier som sagt det etiske for meg mye tyngre enn noe annet. Det er tragisk at det hogges ned regnskog for å dyrke soya, og også for å produsere animalsk mat. det burde jo ikke skje.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 25-04-11 kl 19:27.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat