Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 13:51   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt norsk? Dokumentaren "Smaken av hund"

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Har ikke sett denne filmen, men jeg er faktisk stolt over å si at jeg verken drikker Tine melk, spiser Prior eller Gilde-produkter. Det der var direkte kvalmende.
Jeg vet ikke så mye om sånt, men Q-melken syns jeg smaker langt bedre enn Tine.

Nå har ikke Q-melk-kyrne det noe bedre enn konvensjonelle Tine-kyr. Og det er bare Tine som produserer økologisk. Så da er man vel like langt?

Mne det er flott at du har et bevisst forhold til hva du kjøper. Sjekk på debio.no