Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:40   #45
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, absolut ikke! Jeg mente mer som i at barn som må ha med mat pga (ekte) allergier ikke nødvendigvis lider noen nød.


Helt i orden.



Jeg syns du heller kan legge kreftene dine på å servere barnet ditt god og sunn mat hjemme, evt. involvere deg i FAU for å gjøre skole/barnehagemåltidene sunnere. Det er slett ikke "umulig i Norge å kjøre en sunn stil til barna". Men å bli sur over at ungene får pannekaker hos venner, bikker over i mathysteri.

hehe... jeg blir faktisk oppgitt. Fordi jeg ønsker jo ikke å være "kjip" men om sønnen min skal være med kamerater hjem 1-2 ganger i uka, så ønsker jeg faktisk at han spiser mer enn ok mat og ikke får godis. Mulig det er bare jeg som er så streng? Men er det virkelig normalt at man serverer så mye usunn mat i hverdagen?
Jeg er svært opptatt av kosthold, men serverer sønnen min "vanlig" mat som jeg selv ikke spiser for at han ikke skal være helt uttafor :P

Nip er ikke aktiv