Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 20:23   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barneforsikring

Vi har Gjensidige på begge ungene og det er jeg glad for. Det koster rundt 3000 i året pr unge og kommer ut som best på de viktigste dekningene i linken over her.

To store fordeler som gjorde at jeg valgte Gjensidige i 2006.

- Uførepensjon, ikke bare en engangs utbetaling men en månedtlig utbetaling på en halv G pr år. Uføredekningen er hovedårsaken til at vi har tegnet forsikring i utgangspunktet, jeg vil ikke at ungene skal starte livet som voksen som minstepensjonist hvis de skulle bli ufør i barndommen.

- Når ungen er 26 år kan de tegne fortsettelsesforsikring uten å levere ny helseerklæring, noe som medfører forsikring uten begrensninger om de skulle få en diagnose når de er under 26 år.

Kanskje flere selskap tilbyr disse fordelene nå, jeg tror Storebrand tilbyr det ihvertfall, de sa det pr telefon.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat