Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 12:50   #696
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Synes ikke du var slem jeg, det er akkurat det jeg føler også så.
De svarte meg kjapt da, det skal de ha.

Men (kjenner jeg engasjerer meg litt veldig mye ) det er jo ikke lenge siden det ble reklamert på en vinterdress av ei her inne (og jeg husker aldri hvem det var igjen...) og hun fikk ny dress uten problem, til og med en dyrere variant ?? Hvorfor har de blitt så mye dårligere på noen få måneder liksom


Men altså, jeg er sålangt storfornøyd med klærne, så jeg har jo ingen grunn til å klage, men vi har jo ikke rukket å slite på dem eller vaske dem ennå....Men hvis dårlig service er lista de legger seg på, så er det ingen selvfølge at jeg fortsetter å handle Isbjørn. Til det er det for dyre klær og ikke bare et plagg man kaster fordi det er blitt ødelagt uten grunn for så å kjøpe nytt plagg....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat