Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 22:00   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HH

Lillesøster hadde hatt en fantastisk dag i dag, vannet rant fra alle steder og de hadde lekt med vann, sølt med vann, hoppet i vann og jeg er ganske sikker på at hun hadde badet litt i vann. To stykk regnsett og en dress var klissvåte, det var tomt for skiftetøy og jeg kunne ikke annet enn å flire godt. I morgen tar jeg med enda mer skiftetøy og regntøy og ønsker henne en fabelaktig dag. Denne perioden er så kort at jeg synes de skal få storkose seg.