Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-11, 13:45   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn frem til gate med SAS?

Det jeg har gjort i lignende situasjon er å bestille "hjelp i gaten" eller hva det nå heter. Det var eneste måten jeg kunne få garantert at jeg fikk lov å ha med vognen. Eller dvs, de insisterte egentlig på sånn liten bil (akkurat det var i USA da) i ene enden og rullestol i andre men så jo fort poenget med vognen. (Det med assistanse kan jo være et poeng for dere uansett, da kommer dere også ofte først inn - hvis dere ber om det ift problematikk (og sist ut da, men). Og noen flyplasser har de skjermede rom man får lov å være i, hvis man spør.)

Ellers var det veldig vanskelig å få noen garanti på at jeg fikk lov å ha den med. Kanskje-kanskje ikke. På det tidspunktet var jeg helt avhengig av å ha den.
ring og spør!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat