Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 14:33   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som vil diskutere Paul Austers "Usynlig" med meg?

Jeg sitter igjen med så mange spørsmål etter å ha lest boken, så nå håper jeg det er noen andre her inne som har lest den og som kan drodle litt med meg.

Først og fremst lurer jeg på hvorfor Adam Walker løy om sitt forhold til søsteren. Løy han virkelig? Eller kunne ikke søsteren annet enn å si det var løgn, fordi skammen var for stor?

Hva med Born. Stod han bak attentatet mot faren til Cecile? Diktet Walker opp drapet på den narkomane i Central Park?

Og hva skjedde med Margot? Fikk vi noen ledetråder, eller gled hun bare ut av fortellingen?

Anyone?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat