Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 19:58   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det å dra familieverdikortet, eller gi inntrykk av at det eneste saliggjørende som forelder er å ønske så mye tid som overhode mulig sammen med barna, er selvsagt fristende. Jeg er dog helt, helt sikker på at ingen av ungene i denne tråden lider av mangel på tid med foreldrene eller at de sitter med følelsen av at deres familiemedlemskap ikke betyr så mye.

Hvis jeg som niåring hadde fått beskjed om at jeg hver kveld måtte være på rommet mitt fra klokka åtte fordi foreldrene mine trengte voksentid, hadde jeg følt akkurat det.

Dette har ikke noe med tid man ønsker med barna, jeg tenker ikke at alle skal sitte i stua og gjøre masse sammen hver kveld, men jeg kan ikke se for meg et hjem hvor relativt store barn faktisk ikke er velkommen i stua etter en viss tid? (når motivet for ikke å ønske dem der ikke er barnas leggetid, men eget behov for voksentid) Det ble nevnt at man ikke så for seg at barna la seg sammen med en selv blant annet, og jeg må jo si at dersom jeg som 17-åring satt med følelsen at jeg forstyrret mamma og pappa ved å være i stua etter klokken 2100, skulle jeg kjapt funnet andre steder å henge.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat