Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 17:26   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lasagne. Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Den ble god på smak,men jeg har nok lagd sausen for tykk. Vet ikke hva jeg kan ha tatt oppi for lite? Knuste tomater, to bokser, en god dæsj fløte, tomatpure. Å så lagde jeg bechamelsaus, men kanskje feilen jeg gjorde var å blande sausen i kjøttdeigen?

Jeg ville definitivt ikke gjort det.

Jeg hadde veldig tykke sauser forrige gang. Nesten vanskelig å fukte platene nok. Tykk kjøttsaus med mye kjøtt og masse annet digg, ostesaus av en liter h-melk, fløte, masse norvegia og parmesan. Den ble stående litt på komfyren pga en telefon, og etterpå var den så tykk at man kunne sette en skje i den og den hadde stått av seg selv.

Lasagnen ble perfekt, ikke minst fordi jeg tydelig merket og kjente bechamelsausen i hele "kakestykket".

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat