Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 23:22   #97
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Nei, jeg har gjerne sånne treff hjemme og da sendes LilleVenn og LøveMannen ut av stua. Hos oss er det ikke noe problem da vi har både loftstue og kjellerstue. Dersom vi hadde bodd trangere, ville det muligens vært mer aktuelt å ha slike treff kun ute, eventuelt måtte jeg sendt LøveMannen og LilleVenn på kino eller noe (Etter at hun var blitt så stor at hun ikke sov før gjestene kom)

Ja, vi har begrenset med plass her. Som nevnt i den andre tråden har det ene barnet stort rom. Vi har også et kontor mannen tilbringer tid på. Jeg har ikke hatt så mange jentekvelder i det nye huset vårt, men jeg regner med at ungene ville ha lagt seg rundt det tidspunktet gjestene kom, og at mannen ville sittet på kontoret, evt i stua mens vi spiste, evt gått ut. Jeg har planer om å teste teorien min ut i praktis oftere enn nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat