Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 15:38   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg eller ... Hund og barn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hans oppførsel er mitt ansvar, og da er det også mitt ansvar å sørge for at de som vil slippe å ha noe med en tasmansk djevel av en røytende sjarmklump å gjøre skal få slippe det

Nemlig. Jeg er ikke redd for hunder som ikke er åpenbart aggressive og kan synes det er hyggelig å klappe dem og sånt. Hadde jeg bodd på landet hadde jeg muligens anskaffet meg hund.

Men nå er jeg gift med en pelsdyrallergiker. Det vil si at det mange ganger passer ekstremt dårlig å få hundehår på klærne mine. Det er slett ikke alltid jeg har tid/lyst/mulighet til å kle av meg i gangen hjemme, sette på egen klesvask og ta en dusj før jeg går videre inn i huset.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat