Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 14:31   #51
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Enige blir man jo ikke uansett.
Jeg har feks skrevet at jeg er interesert i den og den størrelsen på gutteklær som skulle selges i en tråd, det trodde jeg ble regnet som at jeg faktisk var interesert i de. Likevel ble de solgt til noen andre.

Jeg hadde ikke gjort det på den måten selv, men selger får selv avgjøre hvordan h*n gjør det.

Hvis du bare har vært intressert i en viss størrelse og den som selger har fått solgt alt samlet til en annen så har jeg ikke noe problem med at den andre gikk foran i køen. En foretrekker jo og selge mest mulig samlet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat