Sv: Hva skal til for at du prikker?
Om du ønsker å få opp ryktet ditt raskt, så er det absolutt lureste å slenge seg med i de mer saklige diskusjonene, og skrive noe godt og gjennomtenkt, gjerne noe som skiller seg litt ut.
Nye brukere får lettere grønnprikker enn de som er etablert, og også røde prikker, men siden de grønne er verdt dobbelt så mye som de rød, så lønner det seg å være tydelig og direkte i meldingene sine likevel. Stort sett i hvert fall.
Eller så kan man skrive noe veldig morsomt. Om du er morsom så er det lett, om du ikke har særlig sans for humor så kan du alltids skrive noe trist, det er flere brukere som har kommet seg inn i medlemssalongene på å skrive at hunden har forstuet beinet eller at mannen har galopperende forstoppelse og så ta inn drøssevis med koseklemmeprikker.
(Og som du ser så har jeg skrevet noe fornuftig, noe direkte og noe som noen synes er morsomt og andre blir sure over (til de som blir det, så må jeg si at jeg ikke har sovet i hele natt på grunn av syk baby. )
Dette er sånn som det hadde blittt prikker av om jeg var ny. I alle valører. Nå er jeg for godt kjent, folk driter i hva jeg skriver. ))