Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.
Hva er det du ikke skjønner?
Jeg velger å ikke vaksinere jentene mine siden min eldste fikk en tydlig reaksjon av MMR. Jeg har fulgt vaskinasjonsprogrammet fram til MMR men så hoppa jeg av. Jeg tørr ikke å risikere at flere av mine barn blir syke av vaskine.
Har 2 spørsmål:
1) Tror dere alle mennesker tåler vaksiner som blir gitt?
2) Hadde du gitt barn nr 2 vaskinen som gjorde ditt første barn pleietrengende for resten av livet?
Nei jeg kan ikke vite 100% at vaksinen gjorde mitt barn "sykt" men har jeg en 100% garanti for at dette ikke skjer igjen? 
Btw. Candy Darling. Jeg ser den altså. Har snakket med helsestasjonen ang å melde et avvik for snakket med en vennine med samme problematikk. Det var 4 møter med overleger og div for å få meldt inn dette avviket. Og endel papirarbeid visst nok men nå skal jeg gå inn å lese litt på linken din. 
Jeg kjenner at jeg blir sint og oppgitt når du skriver sånt som dette. Nok en gang hevder du at vaksinen var det som forårsaket at ditt barn ble sykt. Etter at du på direkte spørsmål har sagt at det sammenfalt i tid sånn at det skremte deg - men ikke konkludert at det var vaksinen som forårsaket det.
Hvor mange barn mener du det er verdt at ikke tar vaksinen som følge av slike historier som du forteller? Hvor mange skal dø eller skades for livet av en sykdom som er høyst reell etter å ha lest skremselspropaganda uten mer hold enn at du synes dette sammenfalt såpass i tid at du tror det er en følge av vaksinen?
|