Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 08:57   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serafins tråd om å leve uten gluten, melk og sukker

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

men veien kan være lang i og med at de har en rekke diller i forhold til mat, hvordan den skal se ut, at den ikke skal være i nærheten av annen mat osv.

Det er en av årsakene til at vi foreløpig, og etter nøye overveielse, har valgt å IKKE sette gutten vår på diett. Kasein- og glutentestene har ikke gitt utslag, så vi tviler på at det er MYE å hente på å kutte det ut. Og jeg ser for meg en svært vanskelig hverdag for gutten min om vi skal begynne å nekte han ting. Jeg tenker mye på dette, og er ofte usikker på om vi gjør det rette, men vi har heldigvis fagfolk i ryggen som sier at det er ikke bare bare å skulle innføre en slik diett. Kanskje vi prøver det når han blir litt større og vi kan forklare han det litt bedre. Akkurat nå ville han ikke forstå, og en slik kostomlegging ville nærmest bare vært "slemt". Jeg vil presisere at gutten min ikke er en "tung" autist. Da hadde jeg sikkert tenkt annerledes.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat