Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 22:17   #26
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.292
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serafins tråd om å leve uten gluten, melk og sukker

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg tror det vil bli svaert vanskelig aa klare dette uten veiledning paa egenhaand. I tillegg tror jeg ikke dere kan faa sikker effekt etter kun to uker paa en diett. Skal barnet ogsaa spise i barnehagen boer dere gi all mat ellers tviler jeg paa at dere vil oppnaa maalet.

Jeg er rimelig erfaren paa ettikett lesning siden jeg selv gaar paa vegetarkost. Naar dene ene soennen min skulle paa melkefritt kosthold tok det fire uker aa klare aa faa luket ut alt med melk. Den siste synderen var knekkebroedene i barnehagen, som inneholdt melk. Og dere har ikke bare planer om aa gjoere dette, men ogsaa kjoere uten sikker og gluten.

Jeg haaper dere har forstaatt at dere maa lage all maten fra bunnen, og det tar tid. Jeg kjenner flere med barn med samme problematikk som dere, og alle har de proevd disse kosthold triksene. Og alle har til slutt kommet til at det ikke virker. Klart man vil det beste for sitt barn, men det er lurt aa gjoere seg noen tanker om at det finnes dyre 'spesialister' som krever mye penger og tid, og det hjelper ikke alltid.

Vi har levd uten melk før, så den er grei.
Vi skal i første omgang ta en og en ting, før vi tilslutt setter de sammen.
Barnehagen er HELT på vår side, og de kommer garantert til å greie å luke ut ting på 1-2-3, da de har erfaring med melkefritt og glutenfritt fra før, om en ikke sammen.

Dyre "spesialister" som krever penger og tid hører jeg ikke et sekund på.

Erfaren psykolig på barne.hab er noe annet.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat