Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 20:52   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)

Sneipen leveres rett før 8 og hentes litt etter 16, så det blir litt over 8 timer. Vi jobber på samme sted og har bare 1 bil, så det er vanskelig å kjøre én henter/én leverer-trikset. Jeg skulle gjerne kunne hentet ham litt tidligere - på den annen side er det på slutten av dagen de er ute, og han elsker den tiden.

Nå som jeg skal være hjemme en dag i uken, blir det nok noen late morgener og tidlige hentinger. Det samme i permisjonen, håper jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat