Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 19:49   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Minsten begynte med grøt da han var fem måneder. Jeg hadde tenkt å fullamme til seks måneder, men på grunn av at moren min fikk hjerteinfarkt og jeg var stresset og mye fram og tilbake til sykehuset, gikk melkeproduksjonen veldig ned. Istedet for å gi morsmelkerstatning begynte jeg derfor å gi grøt, og han var en stor og sulten baby som spiste ordentlige grøtporsjoner nesten fra første smak. (Den var ny for meg!) Etter dette introduserte jeg gradvis banan, most gulrot og potet osv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat