Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 18:27   #68
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

1200 kr? Det er jo en "nett" sum sammenlignet med reperasjon av iPhone. Reperasjon av iPhone koster stort sett det samme som ny telefon. De er rett og slett ikke interessert i å reparere dem.

Slik har det alltid vært med iPod også. Husker min svoger knuste skjermen på sin - prisen for reparasjon var høyere enn prisen for å kjøpe ny.

For iPhone 4 koster frontglass og LCD hos uautorisert verksted som Dripod.no 2000 kr. Man mister da garanti, men lønner seg jo stort sett uansett. Jeg leste vel ganske nylig nå at Apple var begynt å bruke en ny typer skrue også - vet ikke hva hensikten er. De uautoriserte verkstedene får nok raskt tak i rette verktøyet fra kina...

De fleste teleoperatørene som tilbyr forsikringer tilbyr det ikke for iPhone pga. reperasjonskostnadene er såpass høye.

Kollega sølte ellers kaffe i Macbook Pro-en sin, og fikk prisoverslag på reperasjon hos Apple som var 5000 kr mer enn hva den kostet ny. Selv aluminiumschassiset mente de måtte byttes. Ærlig talt var det vel ingenting som ikke måtte byttes, for det kunne i teorien være berørt (det eneste som virket berørt var hovedkortet - maskinen fungerte for så vidt også).


Ønsker meg iphone likevel, jeg....lover å utsyre den med "gummidrakt" og være veldig, veldig forsiktig.......

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat