Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 20:50   #635
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skilp - jeg har ingen problemer med å fremstå som mer irritabel overfor Lille meg enn andre veien. Hun har irritert meg i fillebiter helt siden hun mente det var ok å kidnappe barn.

Nja. Barna var nå kidnappet og hun mente de skulle bli der de var.

Jeg har ikke tid til å ta hele den saken om igjen i dag. Ikke har hverken du eller jeg endret standpunkt heller, og jeg er aldeles for følsom til at jeg skal dit i dag kjenner jeg.

Ikke lurt å være på forum når man er ekstra følsom, det er helt sikkert. Av og til er det greit å ta en liten pause (noen av oss kaller det "jobb") og bare gjøre helt andre ting. (Og dette var ingen antydning fra meg om noe som helst. Mest en konstatering. Bortsett fra det med "jobb". Det var forsøk på humor. )

Kort oppsummering av saken (man kan lese tråden her) - sett fra min side: Vi har helt forskjellig oppfatning av saken. To tenåringsjenter har samvær med sin far. Jentene påstår de ikke vil tilbake til mor. Politi kommer og snakker med dem, og de sier fremdeles de vil være hos far. Du påstår at når han da ikke tvinger dem til å dra, så har han kidnappet dem. Jeg er uenig - spesielt ut fra den informasjonen vi hadde tilgjengelig på det tidspunktet det var snakk om.

Jeg forstår ditt synspunkt, men for meg virker det som om du ikke klarer å se mitt synspunkt og mitt poeng. At du skal være sur og grinete i lengre tid etterpå og i tillegg fremdeles påstå at jeg syns det er OK å kidnappe barn, det syns jeg - hva skal jeg si - reflekterer dårlig på deg. (De to avsnittene over her var helt uten humor fra min side.)

Poenget med å nevne det var igrunnen ikke noe annet enn at når det først skal nevnes at jeg har sendt flere røde prikker og er grinete av meg, så var det altså en ganske sterk uenighet som lå til grunn.

For meg virker det mer som om du forsøker å sverte meg. (Heller ikke dette er særlig humoristisk ment fra min side.)

Lille meg - nå husket jeg hevnprikken. Det var om døgnåpne barnehager. Du skrev at jeg skulle hilse tilbake. I og for seg morsomt. Inntil du så i innlegg etter innlegg klaget på at du fikk røde prikker.

Øh. Men i alle dager. Da beklager jeg veldig. Da blander jeg Lille meg med et annet nick, for jeg husker godt hendelsen altså.

Så det er altså mulig du er ekstra sur på meg på litt feil grunnlag? (Ikke humor. Eller - kanskje litt. Det er jo litt til å le av, eller hva? )

Lille meg - jeg beklager påstanden om akkurat den røde prikken.

Svarte! Her har du innrømt at jeg kunne være morsom (ved å hevnprikke deg), men så viser det seg at akkurat den påstanden blir trukket tilbake. ARGH! (Og dette her var kun et forsøk på humor.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat