Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 20:12   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva i alle dager er det egentlig du snakker om? Skal man tigge om å få prikker så må vel poenget være at folk faktisk skjønner såpass at de også da deler ut en prikk.

Riktig.

Om man tigger prikker så underbevisst og subtilt at ingen skjønner det så tigger man da for faen ikke heller?

Og riktig.

Eller er poenget her at jeg ikke skjønner det selv? Eller at jeg er dårlig på å tigge? Eller hva i alle dager liksom?

Eller at jeg kanskje ikke mente at du tigget? Akkja. Jeg merker jeg får litt Matrix-følelse. "Not too bright, though.", liksom.

Hun snilla meg.

Jeg har forøvrig såpass mange poeng at jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg får ett eller tusen poeng den ene eller den andre veien. Ihvertfall ikke sånn utover at jeg jo synes tilbakemeldinger kan være interessante. Det gjelder enten de er røde eller grønne. Eller Esme sine gule likegyldighetsprikker for meningsløse innlegg. Som feks når noen sier at man tigger prikker ubevisst. Jaysus. Nå som jeg nettopp hadde tenkt tanken om at du kanskje ikke var totalt treg i bollen også altså.

Det var godt at du ikke skiftet mening! Hvordan ville verden sett ut da? Ville griser begynt å fly? Eller - med tanke på hvordan denne tråden har vært de siste dagene - ville bananer begynt å formere seg kjønnet?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat