Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 23:54   #215
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg lurer på en ting, når ansatte i barnehage og skole har mange timer avspassering de ikke får tatt ut, så vil man jo på et eller annet tidspunkt måtte nulle det ut, da enten i avspassering eller få timene utbetalt? Arbeidsmiljøloven (?) vil vel ikke tillate at disse timene bare blir borte, eller?

Jeg jobber i det offentlige. Går man over et visst antall timer i pluss blir disse strøket, som i praksis vil bli at man har jobbet gratis for arbeidsgiver. Det er ikke anledning til å få timer utbetalt i penger. Jeg husker dessverre ikke hva grensen er da det aldri har vært (eller kommer til å bli) aktuelt for meg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat