Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 16:03   #27
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lage morsmelkerstatning selv

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Mulig han og Gro har mye peiling på spedbarnsernæring, men dette hørtes veldig alternativt ut syns jeg.

Jeg tror jeg minst ville hatt bachelor i ernæring før jeg begynte å eksperimentere med maten til spedbarna mine. Heldigvis har begge klart seg med morsmelk de første fem månedene.

Jeg er i gang med den bacheloren, og jeg er ikke sikker på at jeg hadde følt meg kompetent etter det heller. Morsmelkerstatning er jo feks jernberiket. Hvordan sikrer man at ungene får i seg det de skal ha av vitaminer, mineraler og sporstoffer om man mekker det selv. Neii, jeg tror jeg hadde holdt meg til kjøpeerstatning om jeg ikke ammet selv.