Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 13:19   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drømmefamiliebil?

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Vi har konkludert med at vi får vente med å ha drømmebil til ungene flytter ut. Rett og slett fordi det finnes få fine biler med sju seter. Vi prioriterer plass nå og ender nok opp med en Caravelle, selv om de er dødstygge.

Caravelle, eller spesielt Multivan, av nyere dato er for størrelsen veldig fine biler synes jeg. De er praktiske, men samtidig upraktisk store i henhold til bruk av garasje, parkering i en del parkeringshus og parkeringsplasser ellers osv. Sett slik blir de store flerbruksbilene mer praktiske så lenge man kan klare seg med dem.

Ellers må jeg være enig med SHG at Touareg kan være en drømmebil. Men jeg tror jeg skulle vunnet veldig mye i lotto før jeg brukte 1 mill+ på bil (joda, i "ribbet" utgave starter den på noe mindre). Samtidig blir det jo "rått" å se at f.eks. i england og tyskland koster en Touareg fra under 400 000 kr ny. Altså ikke mer enn en billig eller lavt utstyrt "folke-SUV" her til lands...

Og skulle jeg hatt en skikkelig sportsbil måtte drømmen ha vært en Porsche 911 av et slag. En skikkelig sportsbil som også kan brukes i praksis - også da i henhold til norsk veistandard....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat