Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 22:23   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg går verken på sirkus eller i dyrehager. Da jeg var barn fikk jeg ordentlig vondt inni meg av dette, og ba om å få slippe. Det fikk jeg selvfølgelig.

Jeg klarer ikke å drepe en veps en gang, for jeg synes så synd på den. Det eneste levende vesenet jeg klarer å drepe er mygg.

Da jeg var liten starta jeg og venninna mi "synes synd på klubben" - Du har vært et naturlig medlem forstår jeg!

(Vi dro den forøvrig så langt at gusjgult og brunt var favorittfargene våre på det glade åtti-tall, for stakkars DE fargene, som ingen likte )