Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 12:17   #101
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Jeg ønsker meg variantene av supermarkedet, som markedshaller, farmers market etc, slik de har i for eksempel Budapest. Der du kan gå inn og finne ordentlige grønnsaker, krydder, frukt, kjøtt osv i markedsboden, men alt er samlet under et tak
Da slipper man å ofre effektivitet i særlig grad.


Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis man kjører E39 fra Stavanger til Kristiansand og deretter E18 til Oslo vil jeg nesten påstå at man bør ha matpakke med seg. Det er klin umulig å finne et sted de har spiselig mat på langs veien. Det er hårreisende.

Helt inntil veien er det umulig, ja. Er det annerledes andre steder i Norge, langs E-veiene?

Metpakke er et kjempegodt alternativ ofte i mine øyne, men jeg synes det er andre alternativ også.

Jeg kan ikke Oslo -Kristiansand eller Oslo - Trondheim så godt, men Stavanger - Kristiansand har som Fnatten nevner Mandal som ligger ynkelige 2 minutter unna hovedveien. I Mandal er det virkelig valgets kvaler.

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Ble det ikke årnings på det motellet ved Sarons Dal etter Hellstrøm-besøket da?

E39 går ikke innom Kvinesdal lenger, det blir en ganske stor omvei.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat