Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 00:12   #40
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smør eller margarin, and why?

Kanskje ikke så veldig overraskende er jeg enig med Esme og Polyanna. Jeg liker også best smaken av smør, men mener plantelivet er sunnere enn melkefett. Men så lite smør vi bruker så er det uansett ikke noe problem sånn ernæringsmessig. Mat stekes stort sett uten fett, og når jeg bruker fett velger jeg stort sett planteoljer. Lager jeg saus bruker jeg smør, til brød har vi brukt margarin eller 50/50-varianter (det finnes typer som inneholder lite og ingenting annet enn planteoljer). Men vi har etter hvert mer eller mindre kuttet ut å ha noe på brødet, siden vi forsøker å redusere fettet, etter å ha funnet ut at vi får i oss nok av det som det er.