Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 16:05   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, for eksempel det med å ha en meny med femti forskjellige retter når man har veldig dårlig besøk og er på konkursens rand. Det koster jo utrolig å sitte inne med lager for å kunne lage så mye forskjellig, og det må jo bli et voldsomt svinn. Rart at ikke de tenker på det selv.

Akkurat dette synes jeg er det merkeligste med mange restauranter. Det virker som om det er om å ha mest mulig på menyen. Generellt synes jeg store menyer sier meg at det er mye ferdigmat/micromat og fryser-mat som serveres.

Mange tåper som Hellstrøm må hjelpe gitt...
Ikke kan de lage enkel mat.. Ikke kan de økonomi...ikke gidder de å stå på...også skjønner de ikke hvorfor det ikke går rundt, men bare at de må gjøre "noe"...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat