Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-07, 21:27   #5
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sterk kronikk i Aftenposten

En meget sterk kronikk ja.
Og en veldig fin motvekt til utspillene fra endel politikere i debatten om foreldrenes mulighet til å velge.

Jeg er så heldig at jeg aldri har vært i tilsvarende situasjon og fått et alvorlig sykt barn.
Men jeg har vært i en situasjon hvor man ikke var sikker på om medisiner jeg hadde tatt ville ha en påvirkning på fostret, og jeg bel henvist til sykehuset for event ta en fostervannsprøve.
Heldig var jeg igjen, for den ene typen medisiner skulle ikke ha så mye å si trodde de i allefall, og den andre typen kunne ha ført til abort så tidlig i svangerskapet. (var i uke 8 da jeg oppdaget at jeg var gravid)
Mens jeg ventet på inkallingen til sykehuset var det mange tanker som raste rundt i hodet mitt ja.