Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 11:07   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg av kalendere i idrettslag

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Jeg vet at mange klubber løser slike ting ved at dem "selger" kalenderne til foreldrene også må dem selv sørge for å selge videre...
Dette gjør logistikken for klubbene ufattelig mye enklere og man slipper unna å sitte med en kjemperest fordi noen foreldre ikke gidder å gjøre sin del av byrden.

Det er ikke snakk om at foreldre ikke gidder gjøre sin del av byrden.
Det er snakk om at dette er annonsert som en dugnad og så vidt meg bekjent er dugnad en felles gratis innsats.
Dette er ikke en gratis innsats hvis vi ikke får solgt kalenderne vi har fått tildelt.
Dessuten er de dyre.

Og som sagt tidligere, reagerer jeg på at vi må betale de selv og da kunne de heller lagt på trenigsavgiften.

Nå har jeg ringt forbundet og det var en rett før meg som også hadde ringt med akkurat det samme spørsmålet. Den jeg skulle snakke med var opptatt, så jeg skal ringe igjen senere.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat