Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-07, 22:09   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er enig med deg.

Dere som skammer dere sånn for det dere en gang i historien stemte, er det fordi dere den gangen stemte utifra andres overbevisning enn deres egen?

Det er da så mangt man kunne innrømme som dumt mener jeg, og som antakeligvis er dumt og enda dummmere enn hva man stemmer. Er det noen som er flau og trenger å komme med innrømmelser over teite utdannelsesvalg og hvor teit det var å ta kirkelig konfirmasjon, og hvor utrolig lavmåls det var å digge Modern Talking også eller???

Jeg er ganske flau over sånne ting som jeg typisk gjorde/likte/sto for tidligere. Det må jo være lov å innrømme at man var på feil jorde og gremmes ved tanken. Jeg tror det er ganske vanlig at man endrer politisk standpunkt når man blir eldre og mer kunnskapsrik og erfaren. Det er vel ikke så rart at man blir flau av å ha gjort ting man anser for å være helt feil.

Jeg er ganske flau for at jeg samlet på bilder av Samantha Fox, for eksempel. Sånn "Herregud, hva tenkte jeg på?"-flau.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat