Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 12:20   #10
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hevner du gaver?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, jeg kjøper ikke gaver for å være slem.
Men det hender at jeg slutter å legge mye tid og energi i gavene. Når jeg får te-kanne nr 4 fjerde år på rad gir jeg glatt en bok tilbake uten å sjekke om vedkommede har boken eller ønsker seg den.

Min svigerinne har fått musikk/bråkeleker til begge sine barn fra fødsel ti ca 4-års alder, i og med at hun kjøpte slikt til våre barn og argumenterte med at "slike gaver stimulerer alle sanser". Karma strikes back!

Jo, men det er jo akkurta sånne gaver jeg snakker om.
Vår nevø ble lykkelig over å få skikkelig vertøy, så det var DEFINITIVT ikke en slem gave. Foreldrene ble ikke så lykkelige.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat