Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 20:24   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat til kresen 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Lager vi f.eks. noe så enkelt som karbonader med potet, så liker hun ikke hjemmelagede karbonader, bare ferdigstekte fra butikk...og potet liker hun ikke...bare spagetti eller potetmos (pulvertype vel og merke).

Det skal ikke være lett tydeligvis

Skikkelig kresen hun her skjønner jeg. Sjuåringen min er som sagt samme ulla. Hos oss er det "neinei, liker du ikke, så liker du ikke. Jeg synes jo dette er de beste (og det hjelper hvis man snakker positivt om det før han rekker å kommentere at det ikke stemmer med det han hadde sett for seg i utgangspunktet)". Så får man heller ta seg ei skive da hvis det er så umulig. Man oppfører seg pent, man aksepterer menyen, men ingen kan tvinge noen til å spise.