Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 01:08   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavesosiologi

Jeg er helt elendig på å ønske meg ting, for jeg kommer aldri på å skrive ned når jeg ser ting jeg der og da tenker jeg kunne ønske meg. Og når jeg i tillegg har teflonhjerne...

Men så blir jeg sjelden skuffet på gavefronten da. Fniser litt av noen gaver da, for jeg har noen i familien som helt tydelig kjøper ting de synes er fine, uten å tenke over om det er noe jeg også synes er fint. Som blir litt dumt når man snakker om Digre Ting av typen Nips som min kan brukes som pynt. Men der er jo godt ment.