Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-07, 12:46   #23
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterdresser og holdbarhet

Da jeg kjøper dress regner jeg med at den holder minst en sesong. Vi har ofte handlet brukt, og det har aldri vært noe problem. Men nå som vesla er fire år prøver jeg å finne slitesterke dresser. Vi var kanskje ekstremt heldig med vår trolldress, den overlevde mange reimadresser i barnehagen vinteren for to år siden. Da var det nesten ikke snø, så barna lekte på is og grus. Den dressen ble brukt aktivt i tre sesonger, og er nå pakket bort til lillebror. Reimatec er veldig gode, men jeg synes de er best til rolige småbarn eller til bruk i myk snø. Og de er veldig dyre om man trenger en ekstra "slitedress" i tillegg synes jeg. Men vi har aldri prøvd Reimatec+ riktignok, den er vel beregnet på mer aktiv bruk. I år har vi TTH, den ser helt ubrukt ut faktisk. Vi har også hatt en dress fra Reflex, kjempegod, men litt kort til min lange jente. Så den skal en annen liten snuppe få.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat