Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-07, 11:16   #1656
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ser nydelig ut, det lille jeg ser. Men ta bilde i dagslys og uten blitz, så får du et skarpt og fint bilde med riktige farger og alt.

En slik kom i posten i dag:

I dette mønsteret:

Det er et "nursing cover", som brukes når man skal amme offentlig, og vil dekke til litt. De er jo så pripne her borte, og har et så forvridd syn på det med amming, så when in Rome osv. Dessuten tenkte jeg at den kan komme til nytte hvis jeg må sitte midt i Texas-sola og amme av og til, så ikke stakkars baby får heteslag.

Ser godt ut, Majsa. Begynd å trene med den nå, så ingen texaner dåner fordi han/hun fikk se "brystglimt" mens du ammer ! Jeg leser/skriver på et forum med mange amerikanere, og noen av dem synes at bare TANKEN om et ammende barn på restaurant er ulekkert, uansett om de kan se noe eller ej...