Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-10, 11:13   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jeg har sverget til Mac foundation i mange år men etter å ha sett en veninne forrige uke er jeg overbevist om at jeg bare MÅ prøve Id foundation jeg også. Hun har akkurat samme "problem" som meg, typisk litt lite-søvn poser under øynene og disse var jo helt borte med id foundation!!

Jeg orker ikke vente med å kjøpe til jeg skal til London men vil bestille fra blivakker.no NÅ **vil ha vil ha**

Jeg har veldig lys forholdsvis fin glatt hud. Lurer på om jeg er "fair" "farily light" eller light? Selvfølgelig bør jeg gå til et parfymeri for å få sjekket men siden jeg vet mange her inne sverger til Id foundation tenkte jeg bare å sjekke om det er slik at de aller fleste med typisk lys nordisk skincomplextion er det ene eller det andre. Jeg tipper vel at jeg er "fair" kanskje, den som er aller lysest.
http://www.blivakker.no/products/smi...s-og-dekkstift

Noen tips?

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat