Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-10, 22:31   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er norske barn friskere?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ok. Men vi har ingen allergier i familien og storebror er heller ikke blitt allergisk for noe; er det bare å kjøre på nå mens jeg ammer da? Jeg har en veldig systematisk gradvis innføring av gluten da, bare glutengrøt til ett av to grøtmåltider i starten, og går veien via havre, deretter havre med hvete og passer på at når hvetegrøten kommer, gis den ikke hver dag.

Når jeg først er inne på det, beklager avsporing; disse Nestleglassene med yoghurt er jo fra 6 måneder, men yoghurt anbefales jo ikke gitt før 10 måneder?

De småbarnsglassene inneholder jo jordbær og fisk og melk og alt mulig, mye tidligere enn hva jeg hadde tenkt å introdusere ting ja. Man må nesten, om man synes det er viktig da, lese nøye på glasset hva som er i det.