Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 19:43   #2
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg også. Og bruker det kun på dårlige dager. Men svarte nei i pollen da, for normalt har jeg ikke hc-kort (med mindre denne dumme bekkenløsninga skulle vise seg å bli varig......).

Men altså, er det forskjellig praksis på kommune til kommune om de gir midlertidige tillatelser eller ikke?
Jeg bor i Oslo, og har vært krykkeavhengig og ofte ikke vært i stand til å gå stort mer enn 50 meter uten å få veldig vondt siden juli i fjor, men har altså fått beskjed om at jeg må ha en varig uføregrad for å få innvilget hc-kort.
Nå har jeg jo forsåvidt vært hos en spesialist i høst og fått diagnose "kronisk bekkenleddsyndrom" siden jeg undersøkte saken, og da er det kanskje mulig nå?
Jeg er forsåvidt også av de som kan "sprette ut av bilen" og se overraskende gangbar ut, men det er ikke så lenge jeg holder ut før jeg knapt klarer å flytte meg for egen maskin ut igjen i bilen, så da får heller folk Tenke Sitt så mye de vil.
Men fremdeles har jeg altså ikke parkert på en hc-plass hvis ikke jeg har vært sjåfør for andre i familien med kort.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat