Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 16:47   #44
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Forrige dagen så jeg en som parkerte der, slang så opp tillatelsen (som lå i dashbordet), før han spratt ut av bilen mer lettbent enn snurre sprett og sprang inn i butikken med tydelig dårlig tid og god fysisk form.
Hadde jeg da vært blant dem som virkelig trengte hc-plassen hadde jeg dengt mannen med krykka.

Det er ikke alle som som har HC-tillatelse som har et synlig fysisk handicap, det er endel skjulte funksjonshemninger som også kvalifiserer til slikt.
Det kunne jo også være at dette var en person som skulle å hente en som var funksjonshemmet.
Man skal være yderst forsiktig med slik synsing, det er mangt og meget som kan skjule seg bak et friskt og spenstig utseende.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat