Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 15:33   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skøyter til 4-åring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ville kjøpt hockeyskøyter. Skallskøyter lærer man ikke å gå skikkelig på. Man mister bevegelighet, det er vanskelig å svinge og å reise seg skikkelig opp når man faller.

Det finnes ikke vanskelig å svinge eller reise seg opp når man faller på de skallskøytene så lenge en blir vist rett teknikk. Faller en på skøyter så skal en bestandig støtte seg på ene kneet når en har satt opp ene benet først, før en reiser seg helt opp. Selv 3-åringen min klarte det i fjor med Frostskøytene sine. Synes det er bedre de har skallskøyter enn de som går på sidene på hockeyskøytene. Frostskøytene er i tillegg varme. Unger står ofte en del stille og blir fort kalde i vanlige skøyter. I tillegg må en bytte skøyter hvert år om en har bare ett nummer. Jeg synes vokseskøytene er geniale sånn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat