Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 20:29   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jula før og nå

Jeg merker ikke så stor forskjell selv om vi har vesentlig bedre økonomi enn mine foreldre hadde. Og ikke stresser vi særlig heller. Vi har god tid til hverandre i adventstida og gjør mye sammen. Vi kjøper gaver til familien og jeg kjøper til to venninner. Da jeg var barn gjorde jeg som mine barn og kjøpte til flere venner. Vi laget også mye pynt og gaver da jeg var barn og det gjør vi nå også. Og her ønsker ungene seg gaver i mange måneder, faktisk mange år. Det ungene får til jul i år har de ønsket seg i mange år. Og vaske, det kan vi gjøre en annen gang. Nå skal vi kose oss.

Min voksenjul er ikke så veldig ulik min barndoms jul. Til forveksling lik, faktisk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat