Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 18:39   #7
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jula før og nå

Eg har faktisk tilbrakt desempber med å tenka over akkurat den saken. I forhold til jul då eg var liten, velter me oss omtrent i luksus no. Eg hadde faktisk pakkekalender, men det var ein ferdigkjøpt sak med ein bitteliten ting i kvar dag. På skulen hadde me kalender laga av fyrstikkesker, og i den var det ein smørbukk kvar dag til den heldige. I dag er ungane nesten metta på gåver når jula endeleg kjem.
Barn får større og dyrare gåver, og då gåver som ville ha havna i "voksen" kategorien, som t.d. kamera, mobil, mp3. Dessuten føler eg at jula blir meir og meir travel. Det er fleire og fleire aktiviteter i forbindelse med førjulstida, og nesten alt koster pengar. Om ein ikkje kan kjøpa noko, er det gjerne inngangspengar i staden.

I år er siste året med gåvekalender her i huset, fordi eg ser at mine blir påverka av å få noko kvar dag. Sjølv om det kanskje er ei trusa eller ein pakke tyggis, så er det heila tida eit sug etter å få noko. Så til neste år vert det kun julepynt og aktiviteter i kalenderen, så får dei heller bli litt sure. Eg trur verkeleg dei har litt godt av det.